06 Νοεμβρίου 2011

Μοσχαροκεφαλή στήν λαδόκολα!


Μια μοσχαροκεφαλή - γεια σου Βαγγέλη μου -
μια μοσχαροκεφαλή στο πιάτο μου αρμενίζει.
Κάθομαι και την κοιτώ - γεια σου Βαγγέλη μου
κάθομαι και την κοιτώ, χαρά με πλημμυρίζει.


Κάνω μια βούτα στο ζωμό - γεια σου Βαγγέλη μου -
κάνω μια βούτα στο ζωμό και βγαίνω κερδισμένος.
Στήν Βουρλιωτών σταμάτησα - γεια σου
Βαγγέλη μου -
σ
τήν Βουρλιωτών σταμάτησα γιατί 'μουν μεθυσμένος.

Αλάτι ρίχνω στεριανό - γεια σου
Βαγγέλη μου -
αλάτι ρίχνω στεριανό και φίνο σκορδοστούμπι,
έχω και δεκάχρονο - γεια σου
Βαγγέλη μου -
έχω και δεκάχρονο κρασί γι' αποκούμπι.


Φώτα φθορίου φλύαρα - γεια σου Βαγγέλη μου -
φώτα φθορίου φλύαρα κι ο σερβιτόρος χύμα
και στην κουζίνα ο μάγειρας - γεια σου
Βαγγέλη μου -
και στην κουζίνα ο μάγειρας θύτης μαζί και θύμα.

Τριγύρω μου ξενύχτηδες - γεια σου
Βαγγέλη μου -
τριγύρω μου ξενύχτηδες και παραστρατημένες
κοπέλες απ' τον Άγιο - γεια σου
Βαγγέλη μου -
κοπέλες απ' τον Άγιο Δομίνικο φερμένες
.
Καθένας όπως έστρωσε - γεια σου Βαγγέλη μου -
καθένας όπως έστρωσε θα πέσει να πλαγιάσει.
Στο σπίτι ακροπόδητι - γεια σου Βαγγέλη μου -
στο σπίτι ακροποδητί η μέρα πριν χαράξει.
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου