23 Ιανουαρίου 2011

Διότι ο έρωτας εισερχόμενος από την πόρτα, ο Χάρος φεύγει από το παράθυρο



Β.- Περιμένεις κορίτσι ε;... Έρωτας;
Η.- Εμ...
Β.- Όλα είναι ατμός
Η.- Ορίστε;
Β.- ...εκτός από τον έρωτα... όλα διαλύονται. Το χρήμα είναι ατμός και φεύγει. Η δόξα είναι ατμός και πάει. Ζεις για λίγα χρόνια τη ζωή σου και ύστερα από λίγο "Άμωμοι εν οδώ αλληλούια".
Η.- Χαρούμενο θέμα βρήκες. Έχεις κάνει ψάλτης;
Β.- Όχι, άλλα έχω παρακολουθήσει καμμιά εκατοστή κηδείες.
Η.- Πολύ ωραία ψυχαγωγία διάλεξες. Και τι θέλεις τώρα, να παρακολουθήσεις και τη δική μου;
Β.- Όχι αλλά θα πεθάνεις και συ μια μέρα, δε θα πεθάνεις;
Η.- Μπα, Χριστός και Παναγία... Χτύπα ξύλο χριστιανέ μου. Κουνήσου από τη θέση σου.
Β.- Χτυπήσεις - δε χτυπήσεις, κουνηθείς - δεν κουνηθείς, ουδείς γλιτώνει το μοιραίο. "Η ζωή εισερχομένη από την πόρτα, ο θάνατος παραμονεύει στο παράθυρο"... ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ.
Η.- Γιατί Θρασύβουλας;
Β.- Εγώ το είπα αυτό.
Η.- Α, σκέψεις μεγάλων ανδρών...
Β.- Έτσι είναι. Διότι, ό,τι και να κάνεις στη ζωή, όσο και να ζήσεις, θα 'ρθει μια μέρα ο καπετάν Μιχάλης και θα σου πει: "Μουσιού, για γκελ μπουρντά".
Η.- Ποιός είναι ο καπετάν Μιχάλης;
Β.- Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ.
Η.- Α, ωραία... Και μιλάει Γαλλικά ή Τούρκικα;
Β.- Μωρέ ό,τι του γουστάρει μιλάει.
Η.- Σωστά! Αρχάγγελος είναι, ό,τι θέλει κάνει.
Β.- "Το μόνο σίγουρο πράγμα στη ζωή είναι ο θάνατος" ... ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ
Η.- Μέλι στάζει η γλώσσα σου.
Β.- "Αχ, ματαιότης ματαιοτήτων, τα πάντα ματαιότης"
Η.- Θρασύβουλας...
Β.- Όχι, αυτό δεν είναι δικό μου.
Η.- Α, βλέπω δεν κάνεις λογοκλοπή.
Β.- Όχι, λέω μόνο τα δικά μου εγώ.
Η.- Δε μου λες, εξοχικό κέντρο είναι εδώ ή γραφείο κηδειών;
Β.- Εξοχικό Κέντρο που φωλιάζει ο Έρως.
Η.- Που φωλιάζει ο Χάρος, δε λες καλύτερα;
Β.- Όχι... Διότι ο έρωτας εισερχόμενος από την πόρτα, ο Χάρος φεύγει από το παράθυρο.
Η.- Θρασύβουλας !
Β.- Μάλιστα! Μόνο ο έρωτας είναι αθάνατος...
Η.- ...όλα τ' άλλα είναι ατμός!
Β.- Ναι, αρχίζεις και με καταλαβαίνεις βλέπω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου