27 Δεκεμβρίου 2010

Το "Ρεπούσειο άγος" ξαναζωντάνεψε - αυτή τη φορά τα έβαλε με την Εκκλησία

 Πριν  αναφερθούμε  στην σρατολογημένη απο το επιτελεία της Νέας Τάξης Πραγμάτων και το  CDRSEE   αναπληρώτρια καθηγήτρια  Ιστορίας στο ΑΠΘ , πρέπει να θυμήσουμε στους αναγνώστες μας ότι η  λέξη "άγος"  " ...στην αρχαιότητα σήμαινε μίασμα, κατάρα, οργή Θεού, έχοντας την σημερινή έννοια της αμαρτίας, σε αντιδιαστολή με το δασύτονο άγος που σήμαινε "άξιο τιμής και σεβασμού". Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν πως το άγος προερχόταν από έγκλημα που ακολουθούσε στη συνέχεια το δράστη, ο οποίος έτσι καθίστατο "εναγής" δηλαδή όπως λέμε σήμερα καταραμένος." (βλ. εδώ ) .
Η  επιστολή ¨προς τον λαό"  της Ιεραρχίας όπως είπαμε   αποτέλεσε την αφορμή  για μια  γενικευμένη και συντονσιμένη επίθεση κατά της Εκκλησίας  τόσο απο την Κυβέρνηση όσο και απο το ΚΚΕ και την  "Δημοκρατική αριστερά" του  κ. Κουβέλη  και της παρέας του  (Ψαριανός  Ρεπούση κ.α).
Δεν  μας εξέπληξε η  οργισμένη αντίδραση  των διαχειριστών της κατάρρευσης  του ...
πολιτικού συστήματος , ούτε φυσικά και η γνωστή ρητορική  των  μονομανών αντι - Ορθοδόξων , χορηγών  πιστοποιητικών  δημοκρατικού  και προοδευτικού φρονήματος.
Αναμενόμενη και η  υστερική παρέμβαση της κ. Ρεπούση  η οποία προσπάθησε  και προσπαθεί να αναβιώσει  τον  μαρξιστικό διεθνισμό  με την  καπιταλιστική του  εθνομηδενιστική μεταλλαγμένη μορφή.
Στο κυριακάτικο  "Βήμα" η κ. Ρεπούση  κατάφερε και στρίμωξε  δέκα σακιά  χολή και  20 ντενεκέδες απωθημένα σε μία  και μόνο συνέντευξη - ρεσιτάλ  αντι -εκκλησιαστικής  ρητορείας.
Είπε μεταξύ των άλλών  η γνωστή  "συνωστισμοσιολόγος" εθνομηδενίστρια:
" Η απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος να απευθυνθεί στον «λαό» για την κρίση καθώς και ο τρόπος με τον οποίο την πραγματοποίησε έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά πολιτικών παρεμβάσεων της Εκκλησίας που τείνουν να γίνουν συστημικό φαινόμενο της πολιτικής ζωής της χώρας. Με διάφορα προσχήματα που προσαρμόζονται στον πνευματικό ρόλο της Εκκλησίας έτσι όπως οι ίδιοι οι ιεράρχες τον αντιλαμβάνονται, η Ιερά Σύνοδος παραβιάζει συστηματικά τη σιωπή που αρμόζει στη διακηρυγμένη αποστολή της. Θεωρήσαμε κάποια στιγμή ότι για την παραβίαση αυτή ευθυνόταν η προηγούμενη ηγεσία της Εκκλησίας και ελπίσαμε στην αλλαγή πλεύσης με τη νέα ηγεσία. Συνειδητοποιούμε όλο και περισσότερο ότι το πρόβλημα δεν αφορά τα πρόσωπα αλλά τον θεσμό, έναν θεσμό που εκτρέπεται συστηματικά και πάντα στην ίδια κατεύθυνση προκειμένου να υπερασπιστεί τα δικά του συμφέροντα. Αυτό είναι κατά τη άποψή μου το πρώτο πρόβλημα. Και είναι πρόβλημα λειτουργίας του πολιτεύματος.
.Κοινή βάση των πολιτικών παρεμβάσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι η αντίδραση σε κάθε αλλαγή που ενδέχεται να χρειάζονται η χώρα και οι πολίτες αλλά θεωρείται επιζήμια για τα δικά της συμφέροντα. Η Εκκλησία δεν είναι απλά μια δύναμη που παρεμβαίνει στα πολιτικά πράγματα, είναι μια αντιδραστική δύναμη που συντάσσεται σε πολλές περιπτώσεις με την οπισθοδρόμηση. Τρανό παράδειγμα η θέση της Εκκλησίας σε κάθε εκπαιδευτική αλλαγή που επιχειρεί να μεταρρυθμίσει το σχολείο και να λειτουργήσει κοινωνικοποιητικά για το σύνολο των μαθητών και μαθητριών που φοιτούν στα ελληνικά σχολεία, και που είτε δεν είναι ορθόδοξοι στο θρήσκευμα είτε δεν επιθυμούν να είναι θύματα της ορθόδοξης προπαγάνδας που γίνεται στα σχολεία....
Γιατί η ελληνική Πολιτεία συνομιλεί με την Εκκλησία ως πόλο πολιτικής εξουσίας; Γιατί της αναγνωρίζει τον ρόλο του θεματοφύλακα του Ελληνισμού; Γιατί της επιτρέπει να παρεμβαίνει στην Εκπαίδευση; Γιατί εξακολουθεί να παραβιάζει την ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης; Γιατί δεν εφαρμόζει την ισότητα της μεταχείρισης ανάμεσα στους πολίτες διαφορετικού θρησκεύματος;..
(Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=114&artId=325581&dt=24/12/2010#ixzz19Gq4ruj0)
Η κ.Ρεπούση έχασε την ψυχραιμία της και  φανέρωσε την ταξική της υπεροψία  την οποία  όπως και οι περισσότεροι πρώην  μαρξιστές και νύν μισθωτοί των επιτελείων της "Νέας Τάξης Πραγμάτων" , μεταμφίεσε  σε  "κόκκινη  οργή" εναντίον  των "εμπόρων του οπίου του λαού".
Φυσικά το δικαίωμα  της  ελεύθερης  έκφρασης των πολιτών  , διότι πολίτες αυτής της χώρας είναι και οι Ιεράρχες της εκκλησίας μας,  αποτελεί κατά την  κ. Ρεπούση πρόβλημα λειτουργίας του πολιτεύματος.
Δηλαδή η το δημοκρατικό πολίτευμα της χώρας μας  κατέστη προβληματικό  επειδή  κάποιοι  Έλληνες πολίτες τόλμησαν να ασκήσουν  κριτικη όχι μόνο στις κυβερνήσεις και τις εξουσίες αλλά και στον  λαό , ή ακόμα κα στον εαυτό τους.
Φαίνεται λοιπόν ότι  την κ. Ρεπούση  την ενοχλεί αυτού του είδους η δημοκρατία που δεν κάνει κάτι για να βγάλουν τον σκασμό  όποιοι διαφωνούν:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\  με τις "δημοκρατικότατες" διαδικασίες  της υπογραφής    διαδοχικών μνημονίων , εμετικών εθνοκτόνων και λαοκτόνων  πολυνομοσχεδίων  εξπρές ή  όποιοι τέλος πάντων  αντιστέκονται  στην  αποεθνικοποίηση   και  μαζική αποχριστιανοποίηση  των συνταγματικά  καθορισμένων   σημείων  της παιδείας , της άμυνας κλπ.
Δεν είδαμε  την κ. Ρεπούση να  δίνει καμία  φλογερή συνέντευξη στο φιλοκυβερνητικό "Βήμα"  όταν  περνούσαν  απο την Βουλή των Ελλήνων  άθλια πολυνομοσχέδια , μνημόνια, παραχωρήσεις  φοροαπαλλαγών  σε εφημεριδάδες , καναλάρχες , πετρελαιάδες κ.α.
δεν είδαμε να καταγγέλει το καθεστώς  για την  μυστική διπλωματία  με την Τουρκία και τα Σκόπια  όπως αυτή αποκαλύφθηκε απο τα   απόρρητα έγγραφα των ΗΠΑ  που "διέρρευσαν" στην ιστοσελίδα του wikileaks.
Αν κάποιος θέλει  να εκφέρει  την γνώμη του  ως ενεργός πολίτης οφείλει να  είναι  σταθερός και ευθυτενής και όχι πότε να κάνει τον καρχαρία και  πότε το χταπόδι.
Φυσικά το ίδιο ισχύει και γα την  Ιεραρχία,  απο την οποία περιμένουμε να τελειώσει  το διανεμηθέν κείμενο  με μία  νέα  έκδοση  στην  οποία θα  τοποθετείται ευθέως   εναντίον της δικτατορίας  της   παγκόσμιας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και της "κάρτας του πολίτη".
Ας δούμε  μια  ανοιτή επιστολή  προς την κ. Ρεπούση  που  διαβάσαμε   στο http://www.gataros1
=============================================

Κυρία Ρεπούση μου,
Η διακήρυξη 44 της Ιεραρχίας της Ελλάδος εξεδόθη, διότι έτσι γούσταραν οι ιεράρχες. Ακριβώς όπως εσείς γουστάρετε να ομιλείτε για συνωστισμό στη Σμύρνη και να επικροτείτε βιβλία ιστορίας, όπου περίοπτη θέση κατέχει το νόμισμα του ευρώ έναντι μικρογραφιών του Κολοκοτρώνη, του Καραϊσκάκη και λοιπών αγωνιστών του ΄21. Όπως σεις γουστάρετε να αγαλλιάσθε βλέποντας χιλιάδες μουσουλμάνων να προσεύχονται δημοσία και συντονισμένα απαιτώντας προκλητικά να ανεγερθούν τζαμιά.
Όπως σεις στο όνομα της επιστήμης γουστάρετε να πρεσβεύετε πράγματα που είναι αντίθετα με όσα πρεσβεύει το 98% του ελληνικού λαού. Κι ’αν δεν απατώμαι, ως πανεπιστημιακός ...


ορκιστήκατε πίστη στο Σύνταγμα και στους νόμους κ.λπ. Ρίξτε, λοιπόν, μια ματιά στο Σύνταγμα. Λέει πώς το δόγμα της ανατολικής ορθοδόξου εκκλησίας είναι η επικρατούσα θρησκεία στη χώρα μας. Αν δεν σας αρέσει, γιατί δεν παραιτείσθε; Ή τουλάχιστον, γιατί δεν εισηγείσθε στον ΓΑΜΑΠ να αναθεωρήσει και αυτή τη διάταξη, όταν θα τροποποιήσει το άρθρο 86 περί μη ευθύνης υπουργών, αν το τροποποιήσει; Αλήθεια, δεν σας είδα να γράφετε μέχρι τώρα κάτι γι’ αυτό το κατάπτυστο άρθρο. Δεν σας ενοχλεί, αλλά σας ενοχλεί η διακήρυξη 44. Ούτε και το μνημόνιο σας ενόχλησε. Και βεβαίως, δεν σας ενόχλησε που η ίδια η Εκκλησία, την οποία μέμφεσθε ποικιλοτρόπως, διώχνει λόγω πενίας 20 κακοποιημένες γυναίκες από ένα ίδρυμα που ίδρυσε ο Χριστόδουλος. Γιατί δεν πήρατε το μέρος αυτών των γυναικών κατακεραυνώνοντας την Εκκλησία, ώστε να σας επικροτήσει επί τέλους το 98% του ελληνικού λαού;
Εν τέλει τι είναι αυτό που σας ενόχλησε; Το περιεχόμενο της διακήρυξης ή το αναφαίρετο δικαίωμα της Εκκλησίας να διακηρύσσει;

Αλήθεια, γιατί το ΕΛΙΑΜΕΠ μπορεί να έχει λόγο για τα τεκταινόμενα εν Ελλάδι και δεν μπορεί η Εκκλησία;
Δεν σας είδα να μέμφεσθε το ΕΛΙΑΜΕΠ και όλα τα σωματεία σφραγίδες [=μη κυβερνητικές οργανώσεις] που επιχορηγούν χωρίς να ερωτώνται οι έλληνες φορολογούμενοι. Σας πείραξε, όμως, που οι παπάδες πληρώνονται από τον ελληνικό λαό. Κι’ άμα λάχει, εισηγηθείτε να γίνει ένα δημοψήφισμα για το θέμα. Έχουμε να δούμε δημοψήφισμα από το 1974. Καιρός είναι να σπάσουμε το ρόδι.

Σωτήριος Καλαμίτσης
Δικηγόρος
"ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΑΛΑΜΙΤΣΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ"
skalamitsis@kalamitsis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου