03 Ιουλίου 2011

Τι άντρας Θέε μου!!!


Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Νιώθω έντονα την ανάγκη να σου εξομολογηθώ κάτι.
Την Κυριακή που μας πέρασε ο αχαΐρευτος  παράτησε πάλι τις εφημερίδες στον καναπέ, και αφού προσπάθησε –χωρίς επιτυχία, φυσικά, – να με παρασύρει σε μια ολιγόλεπτη ανακούφιση για αυτόν και αηδία για μένα, εξαφανίστηκε στο master bedroom για τη μεσημεριανή σιέστα του- το γομάρι.  Λες και δεν ήξερε ότι θα ερχόταν η μάνα του η γκιόσα το απόγευμα για επίσκεψη, δήθεν.
Είχα αποφασίσει να χαρίσω στον εαυτό μου ένα αναζωογονητικό ατμόλουτρο εκείνο το μεσημέρι. Καθώς μάζευα τις ζημιές του χαραμοφάη, Τον είδα. Μια – δυο- τρεις –παντού φωτογραφίες Του. Ο παντοτινά αγαπημένος μου γέμιζε τα σαλόνια και των 3 εφημερίδων που είχε αγοράσει ο τεμπελχανάς. Τι άντρας Θέε μου!!!
Ένιωθα να σκιρτώ. Πολλά χρόνια είχα να νιώσω έτσι. Από εκείνο το βράδυ που Εκείνος μου χαμογέλασε κοιτώντας με βαθιά στα μάτια, ναι Εμένα – μόνο Εμένα, σε εκείνη την εκδήλωση της απαίσιας της Καρακαλτάκογλου, στο σπίτι της στην Καλαμαριά για να Τον στηρίξουμε. Και ύστερα, που βρεθήκαμε σε ένα τετ-α-τετ στην ίδια εκδήλωση. Με τι θέρμη μου εξηγούσε το αναπτυξιακό όραμα Του για τον τόπο μας. Ήμουν σίγουρη για Αυτόν. Ήμουν σίγουρη για την Ελλάδα. Τι άντρας Θέε μου!!!
Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό Τον είχα χάσει. Βλέπεις, αποφάσισε να ιδιωτεύσει. Να δρέψει τους καρπούς των πολυετών προσπαθειών Του. Τις επόμενες στιγμές χάθηκα στα άρθρα των εφημερίδων για Αυτόν. Τι ωραίες φωτογραφίες. Και τι άθλια κείμενα. Δε ντρέπονται λίγο. Σε έναν τέτοιο statesman που σημάδεψε τη νεότερη ιστορία της πόλης μου, της χώρας μου, της Ελλάδας μας να γίνεται τέτοια επίθεση. Σε αυτόν τον άντρα. Τι άντρας Θέε μου!!!
Δηλαδή, δεν κατάλαβα. Τόσα χρόνια Αυτός θήτευσε στις πιο σημαντικές θέσεις της Ελλάδας μας. Δούλεψε άοκνα για αυτήν. Και να τον κατηγορούν ότι κατόρθωσε να πάρει 5-10 σπίτια, μερικά μαγαζιά και λίγα οικόπεδα για την οικογένεια του. Ότι έφτιαξε 4-5 εταιρείες για αυτό το σκοπό. Να δεις πως τις είπαν, α offshore. Μα όλος ο καλός κόσμος αυτό κάνει. Μου το λεν οι φιλενάδες μου στο κομμωτήριο για τους άντρες τους. Ο μηχανικός ο Λαμογίδης, ο γιατρός ο Κοράκης,  ο εισαγωγέας ο Κλέφτογλου, ο καταστηματάρχης Πιασοκωλόπουλος, ο επιχειρηματίας Απατεωνάκης και ο δικηγόρος Ψευταράς. Όταν αυτοί, οι δεύτεροι, λειτουργούν έτσι, Αυτός ο Πρώτος θα υπολείπεται;; Δε νομίζω. Τι άντρας Θέε μου!!!
Δηλαδή τι, όλοι οι άντρες σαν το δικό μου τον άχρηστο πρέπει να είναι; Που δουλεύει 12-14 ώρες κάθε μέρα και ακόμα να ξεπληρώσει το στεγαστικό για το σπίτι μας. Που δεν έχει λεφτά να στείλουμε το παιδί στο Κολλέγιο. Που για να πάμε 10 μέρες διακοπές στη Χαλκιδική βάζει δάνειο. Που μου έχει βάλει όριο στις πιστωτικές. Που μου ζήτησε, άκουσον-άκουσον το ζώο να δουλέψω όπως κάνουν οι γυναίκες των φίλων του. Συγνώμη κύριε αλλά οι φίλες μου δε δουλεύουν, και ούτε Αυτός  έβαλε τη γυναίκα του να δουλέψει. Αυτός της προσέφερε απλόχερα ταξίδια στα καλύτερα ξενοδοχεία, στα καλύτερα μέρη, Παρίσι και Μαλδίβες. Τι άντρας Θέε μου!!!
Οι θρασύτατοι τον κατηγορούν ότι αυτός ο Άντρας δε δούλεψε ποτέ στη ζωή Του. Αυτός, χαϊβάνια, αφιέρωσε τη ζωή του στον Τόπο μας. Αυτός προσέφερε. Και εν πάση περιπτώση, τόσο απαιτητικό λειτούργημα και για τόσα χρόνια κάπως έπρεπε να ανταμειφτεί. Κύριοι, είναι καλύτερος από σας σε όλα του. Μοναδικός. Τι άντρας Θέε μου!!!
Αγαπημένο μου ημερολόγιο. Σκέφτομαι να τον αναζητήσω. Πρέπει, οφείλω να σταθώ Δίπλα Του. Να του δείξω ότι όλοι δεν είμαστε αγνώμονες. Καταλαβαίνουμε. Επιβραβεύουμε. Αγαπάμε. Πρέπει να του το δείξω. Σκέφτομαι να πάρω τη γυναίκα του την ξυνή και να της ζητήσω να βρεθούμε, να δω πως μπορώ να βοηθήσω.
Θα το πω και στις φίλες μου. Τώρα όλοι εμείς που πονάμε αυτόν τον Τόπο, πρέπει να ενωθούμε. Κάποιοι επιτήδειοι προσπαθούν να γκρεμίσουν τα όνειρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου