σχεδόν όλους τους

μεγάλους τραγουδιστές της εποχής. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1916 και ήταν το μεγαλύτερο παιδί από τα τρια του Σοφοκλή και της Μαρίας. Τα άλλα του αδέλφια λεγόταν Νίκος και Νίκη. Σπούδασε νομικά αλλά γρήγορα τον τράβηξε η ”παρουσίαση”. Μυήθηκε και «εκπαιδεύτηκε» ως κονφερασιέ στην περίφημη «Μάντρα» του Αττίκ όπου και κέρδισε τα πρώτα του χειροκροτήματα. Ξεκίνησε τις παρουσιάσεις σε θέατρα, σε διάφορα κέντρα διασκεδάσεως και αναψυκτήρια ή σε εκδηλώσεις στα τέλη της δεκαετίας του 1930. Το 1940 έγραψε τους στίχους στο τραγούδι «Στη Ρώμη» (Κορόϊδο Μουσολίνι) το οποίο όπου ακουγόταν, αναπτέρωνε το ηθικό όλων των Ελλήνων κατά τη διάρκεια του ελληνοϊταλικού πολέμου (οι στίχοι του δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα
«Βραδυνή»). Το τραγούδι ήταν ιταλικό με

τίτλο «Reginella Campagnola (η χωριατοπούλα Ρετζινέλα) και τη μουσική του την είχε γράψει ο Eldo di Lazzaro. Συνεργάστηκε με τον Κώστα Πρετεντέρη και μαζί έγραψαν πληθώρα θεατρικών επιθεωρήσεων που έγιναν μεγάλες επιτυχίες. Στις αρχές του 1950 ο Γιώργος Οικονομίδης, εκτός από πολύ δημοφιλής στα βαριετέ και στις πίστες, ήταν και πιο επιτυχημένος και δημοφιλής άνθρωπος του ραδιοφώνου, ο πρώτος πραγματικός σταρ που έβγαλε αυτό το μέσο στην Ελλάδα, κυρίως με τα νέα ταλέντα του και όχι μόνο. Ξεκίνησε τις εκπομπές του στο ραδιόφωνο (Ε.Ι.Ρ.) και κάθε Κυριακή στις 12 το μεσημέρι η φωνή του έδινε μέσω της εκπομπής του «Χαρούμενα Ταλέντα»την ευκαιρία σε νέα παιδιά με φωνή, φιλοδοξίες και όνειρα να τραγουδήσουν μπροστά στο κοινό και να αναδείξουν το ταλέντο τους! Η περίφημη φράση του όταν άνοιγε τις εκπομές του…”Φίλοι μου αγαπημένοι”, ήταν το σήμα κατατεθέν του. Από τις ραδιοφωνικές του εκπομπές ανεδείχθησαν πάρα πολλοί τραγουδιστές όπως η Νάνα Μούσχουρη, ο Χάρρυ Κλυνν, η Τζένη Βάνου, Ο Πάνος Τζανετής, ο Γιάννης Βογιατζής, ακόμα και η Καίτη Γαρμπή με τη Λιάνα τότε, που συμμετείχαν ως «Αδερφές Γαρμπή». Αναδείχθηκε ο πιο δημοφιλής και ταλαντούχος παρουσιαστής του ραδιοφώνου και χαρακτηριστικό είναι ότι την ώρα της εκπομπής του, εδημιουργείτο τεράστια κοσμοσυρροή σε πεζοδρόμια, καφενεία και όπου υπήρχαν



Φιλμογραφία
Ως σεναριογράφος
Κάλλιο πέντε και στο χέρι (1965)
Έξω φτώχεια και καλή καρδιά (1964)
Ως ηθοποιός
Έγκλημα στο Καβούρι (1974)
Ο καουμπόη του Μεταξουργείου (1971)
Ο Αστραπόγιαννος (1970)
Σε ικετεύω αγάπη μου (1970)
Για την τιμή και τον έρωτα (1969)
Το ΠΡΟ-ΠΟ και τα μπουζούκια (1968)
Τρούμπα (1967)
Ήρωες (1966)
Με τη λάμψη στα μάτια (1966)
Ευτυχώς… τρελάθηκα! (1966)
Κάλλιο πέντε και στο χέρι (1965) [Τζορτζ Κωνσταντινέας]
Έξω φτώχεια και καλή καρδιά (1964) [Γιώργος Οικονομίδης] Κάθε λιμάνι και καημός (1964)
Μην ερωτεύεσαι το Σάββατο (1962)
Ο παλληκαράς (1961)
Καλημέρα Αθήνα (1960)
Χριστίνα (1960)
Κρυστάλλω (1959)
Γερακίνα (1958)
Μαρία η Πενταγιώτισσα (1957)
Χαρούμενο ξεκίνημα (1954) [Γιώργος Μαΐδης]
Χριστίνα (1960)
Εκπομπές τις οποίες παρουσίασε στην τηλεόραση:
Βαριετέ της Αθήνας (ΤΕΔ) 1969
Νέα ταλέντα (ΥΕΝΕΔ) 1969
Ο ένας στους δυο κερδίζει (ΥΕΝΕΔ) 1970
ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣΈξω φτώχεια και καλή καρδιά (1964)
Ως ηθοποιός
Έγκλημα στο Καβούρι (1974)
Ο καουμπόη του Μεταξουργείου (1971)
Ο Αστραπόγιαννος (1970)
Σε ικετεύω αγάπη μου (1970)
Για την τιμή και τον έρωτα (1969)
Το ΠΡΟ-ΠΟ και τα μπουζούκια (1968)
Τρούμπα (1967)

Ήρωες (1966)
Με τη λάμψη στα μάτια (1966)
Ευτυχώς… τρελάθηκα! (1966)
Κάλλιο πέντε και στο χέρι (1965) [Τζορτζ Κωνσταντινέας]
Έξω φτώχεια και καλή καρδιά (1964) [Γιώργος Οικονομίδης] Κάθε λιμάνι και καημός (1964)
Μην ερωτεύεσαι το Σάββατο (1962)
Ο παλληκαράς (1961)
Καλημέρα Αθήνα (1960)
Χριστίνα (1960)
Κρυστάλλω (1959)
Γερακίνα (1958)

Μαρία η Πενταγιώτισσα (1957)
Χαρούμενο ξεκίνημα (1954) [Γιώργος Μαΐδης]
Χριστίνα (1960)
Εκπομπές τις οποίες παρουσίασε στην τηλεόραση:
Βαριετέ της Αθήνας (ΤΕΔ) 1969
Νέα ταλέντα (ΥΕΝΕΔ) 1969
Ο ένας στους δυο κερδίζει (ΥΕΝΕΔ) 1970
Nikos Gounaris - Tha' thela na' moun thalassa (1954)
Nikos Gounaris - I kota i stroumpouli (1954)
ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΑΓΑΠΩ ΤΗ ΛΙΑΝΑ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ
Καλά τα γράφεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αριστερό μεταπολιτευτικό κατεστημένο τον εξαφάνισε όπως τον Ζαμπέτα και άλλους. Άλλοι όπως η Μοσχολιού ο Κατσαρός και ο Μπιθηκώτσης έγιναν σύμβολα.