23 Ιανουαρίου 2011

Έχεται κάτι πολύ άντρικό!


-μόνος;


-ναί μόνος, σάν στρείδι στό βυθό;


-τι κάνεται έδώ;


-περιμένω να βγάλω γένια.


-γένια;;; Γιατί;


-για να κλειστώ σ’ένα μοναστήρι και να μεταννοήσω πού
σπατάλησα την ζωή μου πρίν γνωρίσω την κοπέλα των όνείρων μου!


-άααα…καλέ Έσείς είστε ποιητής! πώς τά λέτε έτσι όμορφα;


-είδατε; Είδατέ;


-έσείς θα τις ξέτρελλένεται τις κοπέλες με κάτι τέτοια!


-έ… έ..


-φάντάζομαι τι κατακτήσεις θα έχετε;


- έ! ..κάτι έχουμε για να περνάει ή ώρα.


-ααχ! έχετε και ώραία μάτια!


-μπά! ..Εύχαριστώ πολύ!


-Έχεται κάτι πολύ άντρικό!


- ναι! Όχι! … το άντρικό μου το ‘χω! Άνέκαθεν.. άνεκαθεν το
έχω.. το ‘χω..


- θα την τραβάτε την γυναίκα!


-την τραβάω! .. Την τραβολογάω!..όχι την τραβάω! Ναι! Βέβαια!...


-την γυναίκα πού ξέρει! Πού ‘χει ταπεραμέντο


-έ… τώρα τι ..δηλαδή…. Τώρα τι κάνουμε… όχι… δηλ… άλλά
ύστερα… φταίει ό φονιάς… τέλος πάντων …ξέρεται ή αύτή μου…έ…


-άχ! Τι όμορφα πού τά λέτε!


-έ! .. ναί…δηλαδή!..μμμμ…(φιλάκι ρουφηκτό)..ΝΑΑΑΑΑ!!!


-ΦΛΑΠΠΠΠ (χαστούκι)!!!!


-ΝΑΑΑΑΑΑΑ (αύτοφασκέλωμα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου