24 Ιανουαρίου 2011

Duo Harma





Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω


Το σατράπη εμένα μη μου παριστάνεις
γιατί όσο αν σ' εκτιμώ και σ' αγαπώ
σα γλεντώ δε θέλω έλεγχο να κάνεις
σ' ότι πιω σ' ότι χορέψω σ' ότι πω.


Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω
και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.


Απ΄τη σούρα μου τη μύτη μου δε βλέπω
μα γλεντάω δίχως να παρεκτραπώ
και γι αυτό ελέγχους δεν σου επιτρέπω
σ' ότι πιω σ' ότι χορέψω σ' ότι πω.


Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω
και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.


Πάρ ΄το απόφαση πως δεν σου πέφτει ο λόγος
η γυναίκα πρέπει να 'ναι πάντα υπό
και υποτάξου και εξηγήσου αναλόγως
σ' ότι πιω σ' ότι χορέψω σ' ότι πω.


Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω
και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.




Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Αυλωνίτης
Άλλες ερμηνείες: Γρηγόρης Μπιθικώτσης


Duo Harma (Tolis Harmas and his wife Litsa Harma) was a successful post-war rebetiko duo. This is a scene from the classic comedy "Laterna, ftohia ke filotimo" (1955), where "Manolis" (played by Tolis) is dancing to a humorous anti-feminist song by Manos Hatjidakis, while his wife (played by Litsa) is watching irritated. The popular comedians Vasilis Avlonitis and Mimis Fotopoulos, as well as lovely Tzeni Karezi also appear in the scene.





Duo Harma (Tolis Harmas and his wife Litsa Harma) was a successful post-war rebetiko duo. In this nice scene from the film "Ela sto thio" (1950), the popular comedian Nikos Stavridis is dancing to one of their songs.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου